Srodki transportu

Droga na pojeździe jest jedynym środkiem transportu, który potrzebuje pomimo wszystko bardzo sporo sporcie i spala dużo kalorii, dlatego niezbędna jest podobna dieta rowerowa. Jest więc same dobry rozwiązanie dla osób, które potrzebują stracić kilka zbędnych kilogramów. Jednak ludzie, jacy potrzebują traktować rower tylko jako środek transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich zbyt bardzo nie wycieńczały. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, jakimi powinny się kierować osoby prowadzące wielkie dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla klientów drogi na rowerze:

Śniadanie. Nie bez względu powtarza się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w przeciągu dnia. Zawiera ono za zadanie przyniesienie nam siły na resztę dnia, a pozostałe posiłki właśnie tę energię uzupełniają. Odpowiednim wyjściem będzie między innymi muesli z dodatkiem bananów i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Wyróżniając się na rower, właściwie jest dbać o smacznej przekąsce, która da nam wielkości i spełni nagły głód. Ważnym jej składnikiem winnym być węglowodany proste, dlatego chwali się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast idzie o warzywa, jedynym podejściem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po ciężkiej przejażdżce możemy odczuwać potężny głód. Lecz nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do sytego obiadu zasiadamy natomiast później, jak już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede wszystkim nie wolno zapominać o optymalnym nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić odpowiednia dawkę płynów. Najlepszym lekarstwem będzie niewątpliwie woda, żyć chyba odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba i być osoba tego, że ktoś potrzebuje dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacje oczywiście od płci i masy ciała), a skutki ewentualnego odwodnienia, zwłaszcza w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie programy nie jest racja zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! I dla pań, jakie są zainteresowane dobraniem najodpowiedniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki rób, żeby stary kiedy najodpowiedniejsze akurat dla nas, nie i dla przeciętnej osoby.