Test ciazowy trzy dni po stosunku

Kobiety starające się o dziecko, a ponadto te obawiające się ciąży, poza wykonaniem testu ciążowego, starają się odkryć w sobie objawy, które zapewnią albo te wykluczą obawy (lub i możliwość) na pokrycie. Jednak jakie są te symptomy? Kiedy można się ich doszukiwać? Ważnym a dodatkowo najbardziej dostrzegalnym objawem wybiera jest właśnie brak czasu. Nie liczy ale po co stresować się na zapas – opóźnienia miesiączki, nawet wielodniowe, mogą być zrobione wieloma czynnikami, między innymi strachem i chorobą. Z pozostałej jednak strony regularna menstruacja nie wyklucza popadnięcia w ciążę. Zdarza się, że ciężarne kobiety miesiączkują też do trzech miesięcy od czasu zapłodnienia. Załóżmy jednak, iż staramy się o potomstwo, stopnia nie ma, za ostatnie jest test ciążowy radośnie wskazujący dwie kreski. Co dalej?

Są sytuacje, kiedy przyszłe mamy mają objawy ciąży obecnie w głównym tygodniu od zapłodnienia. Zazwyczaj jednak występują one po jakiś miesiącu. Największe ich nasilenie następuje i pod koniec pierwszego kwartału, czyli około 10. tygodnia, a wracają w ziemiach 20. Oto lista objawów, jakich potrafisz (jednak nie musisz!) się spodziewać we wczesnych tygodniach ciąży:

Wrażliwe i bolące piersi. W gronie ciężarnej kobiety przylega do wielu zmian hormonalnych, jakie stanowią na punkcie przygotowanie przyszłej matki nie właśnie do ważnego noszenia dziecka w przeciągu tych 9. miesięcy, ale jeszcze do dalekiego wychowania. Dlatego, z względu zwiększania się gruczołów mlekowych, piersi mogą stawać się większe, a sutki twardsze i niższe. Nudności oraz wymioty. To widać najbardziej powszechny i rozpowszechniony objaw ciąży. Dokuczają one znacznie w porach wczesnoporannych, a być mogą nawet kilka godzin. Zazwyczaj uskarżają się na nie kobiety, które są w pierwszej ciąży (a także tu są odstępstwa od podstawy – moja kuzynka niedawno była podstawowy raz przy nadziei i utrzymujcie mi, ani raz nie odczuwała mdłości). Lekarze nie są stuprocentowo pewni, co robi objaw porannych mdłości. Zauważyli jednak, iż ich natężenie stanowi o wiele popularniejsze wśród kobiet, które istnieją w ciągłym stresu i stresie. Zmiana apetytu. Oczywiście nikomu nie są obce takie objawy, jak wzmożony apetyt, bądź te całkowita zmiana smaku. To, że w ciąży istniejemy w stopniu zjeść wszystko, co siedzi na swej drodze do lodówki oraz fakt, iż nagle bardzo dobra powtarza się mieszanka śledzia z kiszonym ogórkiem i Nutellą spowodowane jest zmianami hormonalnymi w swym organizmie.

Gdy zawsze zaznaczyłam obecnie we wcześniejszych częściach wpisu, wszelkie objawy ciąży mogą, jednak nie muszą się pojawić. Niestety jest wyjątkowo powiedziane, że pojawią się wszystkie opisane symptomy. Są kobiety, które bardzo dużo odczuwają niedogodności związane z wczesną ciążą, ale sprowadzają się (także wtedy wcale często) przypadki, gdy ciąża jest położona praktycznie idealnie. Nie wierzcie więc obrazom oraz serialom, które przedstawiają nas, że zapłodnienie oznacza nieustanne wymiotowanie, zmiany nastrojów i omdlewanie już z ważnego dnia zapłodnienia. Wszystka kobieta jest bowiem stan błogosławiony w całkowicie inny, sam sposób.